چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲

دکتر سید محمد بنی جمالی:

مرکز پزشکی ورزشی امام علی (ع) آماده ارائه خدمات به ورزشکاران است

امام علی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران در جریان بازدید رئیس سازمان بازرسی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از مرکز پزشکی ورزشی امام علی(ع)، بهره برداری از این مرکز را از جمله اقدامات زیربنایی و هدفمند هیات پزشکی ورزشی جهت توسعه زیرساخت های پزشکی ورزشی در سطح شهر و استان تهران توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران، دکتر سهراب خان رئیس سازمان بازرسی و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران پیش از ظهر امروز از مرکز پزشکی ورزشی امام علی(ع) بازدید کردند و از نزدیک در جریان پروسه بهره برداری از این مرکز قرار گرفتند.

دکتر بنی جمالی در جراین این بازدید تصریح کرد: از بدو بر عهده گرفتن این مسئولیت و در چارچوب رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان ، توسعه زیرساخت ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت تسهیل ارائه خدمات به ورزشکاران اقصی نقاط استان تهران در دستور کار قرار دادیم و خوشبختانه در ماه های گذشته توفیقات ارزشمندی در این رابطه حاصل شد.

وی ادامه داد: در این راستا مرکز پزشکی ورزشی امام علی (ع) با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و طی یک کار جهادی تکمیل شده و هم اکنون آماده ارائه خدمات به ورزشکاران عزیز است.

بر اساس این گزارش علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در جریان این بازدید اظهار کرد:  مجموعه امام علی(ع) طی هفده، هجده سال گذشته دو بار افتتاح شده‌است، اما متأسفانه به‌دلیل درگیری مدیران با مسائل روزمره، حتی یک ورزشکار و یک خدمات گیرنده نتوانسته است از امکانات این مجموعه که در یک مرکز پرجمعیت قرار دارد، استفاده کنند و زمینه استفاده‌ افراد منطقه فراهم نشده است.

وی ادامه داد: بیش‌از صد مورد در استان تهران وجود دارد که به‌دلیل نبود اعتبارات این فضاهای ورزشی در جلوی چشم مردم و در دید مردم وجود داشت، اما قادر به استفاده از آن نبوده‌اند. خوشبختانه در چارچوب قانون و نظام نامه‌های قانونی توانسته این کار را در اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران جلو ببریم تا ثابت شود که هم می توان قانون را رعایت کرد و هم می توان کار توسعه، نوآوری و جهادی کرد و این مجموعه و این امکانات کلینیک هیات پزشکی ورزشی استان تهران یکی از این نمونه‌هاست که در یک ساختمان چهار پنج‌طبقه هم استختر وجود دارد، هم سالن و هم هیات‌های ورزشی ما دیگر دغدغه آوارگی را ندارند.

وی ادامه داد: هیات هایی مثل ووشو، جودو و کشتی، چاره‌ای نداشتند جز خانه بدوشی، اما امروز از امکانات خوبی بهره‌مند هستند.

  جوادی گفت: در همین راستا به ادارات ورزش و جوانان گفتیم که ورزش تهران باید از آوارگی و خانه بدوشی رها شود و حاصل همین تصمیمات، ورزشکارانی هستند که از همین سالن و این مجموعه امروز در مسابقات معتبر حضور پیدا می‌کنند و این نشان می‌دهد که در مدار صحیحی قدم گذاشته‌ایم. ان‌شاءالله با حضور شما به‌عنوان رئیس سازمان بازرسی استان تهران و بازدیدی که انجام می دهید، موجبات توسعه ورزش استان تهران بیش از پیش فراهم شود.

یادآور می شود این مرکز در منطقه نظام آباد تهران( خیابان شهید آیت اللله مدنی کوچه شهید امینی) واقع شده است.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.